Het Team


  • Reit Hut

    Reit Hut

    In 1981 heeft Reit Hut het toenmalige Accountantskantoor Nannen overgenomen en omgedoopt tot "Belastingadviesburo Hut". In 1986 is Reit Hut geslaagd als Accountant-Administratieconsulent (AA). Later heeft hij met succes de certificerende titel gehaald. Mede dankzij zijn jarenlange ervaring is hij dé sparringpartner van menig MKB ondernemer.  Opvolging Zelfs Reit heeft op een gegeven moment moeten…

  • Anneke Hagedoorn

    Anneke Hagedoorn

    Anneke is in februari 1979 komen werken bij Accountantskantoor Nannen als telefoniste, receptioniste en administratief medewerkster, na de overname door Hut bleef zij bij het kantoor werkzaam. In de loop van de jaren zijn de werkzaamheden erg veranderd, van typen van de aangiften in drievoud met carbonvelletjes op een typemachine, naar de computer. De huidige…

  • Egbert Darwinkel

    Egbert Darwinkel

    Egbert is op 1 april 1991 in dienst getreden bij Accountantskantoor HUT. Daarvoor was hij werkzaam bij een accountantskantoor in Groningen waar hij op de agrarische en later op de MKB-afdeling werkte. De overstap naar een kleiner kantoor zorgde voor meer diversiteit in de werkzaamheden, meer verantwoordelijkheid en een meer persoonlijk contact met de cliënten.…

  • Rinkje Westendorp

    Rinkje Westendorp

    Rinkje is sinds 1987 werkzaam bij Accountantskantoor HUT. In haar dagelijkse werkzaamheden is zij verantwoordelijk voor het verzorgen van de aangiften inkomstenbelasting voor niet-ondernemers, het verzorgen van aangiften erfbelasting, controleert zij de aangiften inkomstenbelasting van ondernemers en controleert de door ons kantoor verzorgde aangiften vennootschapsbelasting. Door haar zeer ruime ervaring is zij de vraagbaak voor alles…

  • Arjan Smit

    Arjan Smit

    Arjan is onze loonadministrateur sinds 1993, en verzorgt de salarisberekeningen van de personeelsleden van onze cliënten. Verder zorgt hij voor de juiste en tijdige aanlevering van de aangiften loonheffing, maar ook voor bijvoorbeeld de ziek- en herstelmeldingen.

  • Wim Zuidersma

    Wim Zuidersma

    Wim Zuidersma is na het behalen van zijn diploma HEAO-AA sinds 1996 ingeschreven als Accountant-Administratieconsulent. Na een aantal jaren te hebben gewerkt bij een andere accountantsorganisatie kwam hij in 1999 bij Accountantskantoor Hut. Sinds 2015 is hij mede-eigenaar van het kantoor. Naast zijn normale werkzaamheden als accountant is Wim na een lange studie ingeschreven als Register Belastingadviseur…

  • Louis Smit

    Louis Smit

    Na de opleiding MEAO bedrijfsadministratie aan het Drenthe College te Assen met succes te hebben afgerond is Louis Smit op 1 mei 1999 in dienst getreden bij Accountantskantoor Hut. Via avondstudie heeft hij vervolgens zijn MBA, BIV behaald, in mei 2011 haalde Louis zijn diploma SPD Bedrijfsadministratie en in februari 2016 sloot hij de theoretische opleiding van…

  • Koen van Osch

    Koen van Osch

    Koen van Osch is sinds september 2009 in dienst bij Accountantskantoor Hut, sinds januari 2015 is hij mede-eigenaar van het kantoor. Koen is in het voorjaar van 2010 geslaagd voor de HBO Accountancy opleiding aan de Hanzehogeschool in Groningen. Na het volgen van de hbo-postbacheloropleiding voor Accountant-Adminstratieconsulenten en een 3 jaar durende praktijkopleiding heeft hij begin 2014…

  • Ron Niemeijer

    Ron Niemeijer

    Ron Niemeijer heeft zich per 1 januari 2017 gevoegd bij Accountantskantoor Hut. Sinds 1 januari 2017 is hij samen met compagnons Koen en Wim eigenaar van Accountantskantoor Hut. De loopbaan van Ron op het gebied van accountancy begon in 1998. Na het volgen van de SPD opleiding, vervolgens de HBO Acountancy en het succesvol doorlopen…

  • Petra Poppen

    Petra Poppen

    Petra is in januari 2017 in dienst getreden bij Accountantskantoor Hut. Na jarenlange ervaring bij andere kantoren in de branche besloot Petra het team van Accountantskantoor Hut te versterken. Tussen 1999 en 2002 heeft Petra de deeltijd opleiding Accountancy aan de Hanzehogeschool gevolgd, daarnaast was zij 4 dagen per week werkzaam bij een administratiekantoor. In 2003 heeft…